Edirne, Tekirdağ, Kırklareli’nde 1,3 milyondan fazla aboneye hizmet veren Trakya Elektrik Dağıtım A.Ş. (TREDAŞ), Türk Telekom’un iştiraki ASSİSTT ile çağrı merkezi hizmet alımında dördüncü döneme adım attı. Yeni dönemin başlaması vesilesiyle TREDAŞ’ın hizmet verdiği lokasyonlarda, performansı yüksek çalışanlara da ödül takdim edildi.
“BU BAŞARIYI ÜSTÜN PERFORMANSIMIZ SAYESİNDE ELDE ETTİK”
Düzenlenen törende konuşan TREDAŞ Müşteri Deneyimi ve Çağrı Merkezi Müdürü Ömer Yalçın, "Trakya bölgesinde her 100 vatandaşın yaklaşık 97’si aldığı hizmetten memnun olduğunu iletmekte. Ayrıca bölgemizde çağrı merkezini arayan her 100 vatandaşın 99’u müşteri temsilcilerimiz ile görüşerek taleplerini anında iletebiliyor. Bu başarıyı, üstün performansınız sayesinde elde ettik. Müşterilerimize sunduğumuz kaliteli hizmet ile fark oluşturuyor ve bu hizmeti daha da ileriye taşımak için çalışmaya devam edeceğiz. Hep birlikte daha nice başarılara imza atacağımıza inanıyorum. Hepinize teşekkür ediyor ve başarılarınızın devamını diliyorum” ifadelerini kullandı.