Saray Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, Bahçeköy çeşme başı ve vatandaşların yoğun olarak kullandığı mesire alanlarında temizlik çalışması gerçekleştirdi.

Sosyal medyaya özel “araç filosu” paylaşımı
Sosyal medyaya özel “araç filosu” paylaşımı
İçeriği Görüntüle

Belediye ekipleri tarafından yapılan çalışmalarla birlikte bölgede çevre temizliği sağlanırken, alanların daha düzenli ve kullanılabilir hale getirilmesi hedeflendi.

Saray Belediyesi’nden yapılan açıklamada ise vatandaşlara çevre duyarlılığı çağrısı yapıldı. Açıklamada, “Lütfen çöplerimizi doğaya bırakmayalım. Doğamızı daha fazla kirletmeyelim. Bu cennet doğa ve ormanlar hepimizin. Tüm halkımızdan bu konuda duyarlı davranmalarını rica ediyoruz” ifadelerine yer verildi.