Belediye personeline ‘Vatandaş Memnuniyeti’ eğitimi verildi

Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi, çalışanlarına ve yöneticilerine yönelik olarak 'Kalite Yönetimi ve Vatandaş Memnuniyeti' eğitimi düzenledi.

Belediye personeline ‘Vatandaş Memnuniyeti’ eğitimi verildi

Kapaklı Gazetesi - Entegre Yönetim Sistemleri kapsamında, Büyükşehir Belediyesi bünyesinde kurulması planlanan TS ISO 10002 Vatandaş Memnuniyeti Yönetim Sistemini hizmet birimlerinde yürütecek personele yönelik olarak İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanlığı Eğitim Şube Müdürlüğü tarafından `Temel, Dokümantasyon ve İç Tetkik' konularında Türk Standartları Enstitüsü (TSE) eğitmenlerince 5 gün süreli eğitim gerçekleştirildi.

Eğitimlerin son gününde, Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Albayrak'ın katılımıyla üst yönetime ve daire başkanlarına yönelik olarak TSE Marmara Bölgesi Eğitim Müdürü Hidayet Şahin'in sunumuyla `Bilgilendirme ve Farkındalık Yaratma' semineri düzenlendi.

Sunumu dikkatli bir şekilde takip eden Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Albayrak, "Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi hizmetlerin merkezine her zaman insanımızı koymuştur. Vatandaş memnuniyeti bizim için son derece önemli. Bu anlamda personelimize ve yöneticilerimize yönelik olarak verilen eğitimlerin son derece verimli ve faydalı olduğunu düşünüyorum. Hidayet Şahin hocamıza da emekleri için teşekkür ediyorum" dedi.

Güncelleme Tarihi: 20 Ocak 2020, 14:44

Furkan Bolat

Editör


İletişim Hesapları
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner3