Trakya Bölgesinde görevli tedarik şirketi olarak hizmet veren Trakya Elektrik Perakende Satış A.Ş. (TREPAŞ), 2023 yılında E-Devlet, Online Abonelik/Fesih, Müşteri Portalı, Çağrı Merkezi ve 23 Müşteri Hizmetleri Merkezi aracılığı ile abonelik, fesih, fatura ödeme, talep ve önerilerini de kapsayan 1 milyonu aşkın başvuruyu, müşteri memnuniyeti odaklı hizmet yaklaşımı ve yüksek memnuniyet oranları ile sonuçlandırdığını açıkladı. 

Bağımlılıkla Mücadele Koordinasyon Kurulu gerçekleştirildi Bağımlılıkla Mücadele Koordinasyon Kurulu gerçekleştirildi

Konuyla ilgili konuşan yetkililer, “TREPAŞ yüzde 97 olan müşteri memnuniyet oranı ile memnuniyet oranlarını düzenli olarak ölçümlemekte olup bu doğrultuda, müşterilerine daha kaliteli hizmet sunmak için sürekli inovasyonu amaçlamaktadır” dedi.