Kapaklı Gazetesi - Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi Sağlık İşleri Dairesi Başkanlığı Veteriner İşleri Şube Müdürlüğü ekipleri, il genelinde yapılan sonbahar-kış dönemi kışlak mücadelesi çalışmalarının tamamlanmasının ardından başlattıkları larva mücadelesi çalışmalarını sürdürüyor.
Veteriner İşleri Şube Müdürlüğü Vektörle Mücadele Ekipleri tarafından başlatılan çalışmalar kapsamında, halk ve çevre sağlığı açısından tehdit oluşturan ve vektör (hastalık taşıyıcı) potansiyelleri yüksek olan sivrisinek gibi haşerelerin üremesine müsait alanlar olan göl, gölet, dere, su birikintisi ve bataklıklarda larva mücadelesine devam ediliyor. 11 ilçede eş zamanlı başlayan larvasit uygulamalarının periyodik olarak ilkbahar-yaz dönemi boyunca aralıksız sürdürülmesi bekleniyor.







