Tekirdağ İl Emniyet Müdürlüğü Narkorehber Timleri, 06-10 Ocak 2025 tarihleri arasında Merkez, Süleymanpaşa, Malkara ve Çorlu ilçelerinde vatandaşlarla bir araya gelerek farkındalık çalışmaları gerçekleştirdi.

“Narko Nokta” ve “Metfotoblok” faaliyetleri kapsamında vatandaşlara ve tekstil işçilerine, uyuşturucu maddelerin zararları ve bağımlılık konuları anlatıldı. Ayrıca, “En İyi Narkotik Polisi; Anne” etkinlikleriyle annelere yönelik bilgilendirme yapıldı.

Kaymakam Gürdal öğrencilerin eserlerini tek tek inceledi
Kaymakam Gürdal öğrencilerin eserlerini tek tek inceledi
İçeriği Görüntüle

Toplamda 6 etkinlikte 1061 vatandaşa UYUMA ve NARVAS projeleri tanıtılarak uyuşturucu ile mücadelede farkındalık oluşturuldu.