Kapaklı Gazetesi - Tekirdağ Dr. İsmail Fehmi Cumalıoğlu Şehir Hastanesini, 1’inci hizmet yılında ziyaret eden Tekirdağ Valisi Aziz Yıldırım, “5 yıldızlı oteldeymişçesine bir konfora sahip olan yerlerde hastalarımızı barındırıyoruz.” dedi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın katılımıyla geçen yıl Kasım ayında resmi açılışı yapılan, 7 Aralık 2020’de de hasta kabulüne başlayan Tekirdağ Dr. İsmail Fehmi Cumalıoğlu Şehir Hastanesi, 1’inci hizmet yılını doldurdu. Birinci yılını dolduran şehir hastanesini ziyaret eden Tekirdağ Valisi Aziz Yıldırım, ziyaret sonrası açıklamalarda bulundu. Vali Yıldırım, “Başta Cumhurbaşkanımıza, TBMM Başkanımıza, Sağlık Bakanımıza, Milletvekillerimize, bize burayı kazandıran herkese şükranlarımı arz ediyorum. Bir yıl boyunca 750 bin hastanın müracaatı alınmış ve mutlu bir şekilde geri gönderilmiş. 23 bin ameliyatımız var, günlük ameliyat sayımız 120 ile 140 arasında değişiyor ve bu ameliyatların büyük çoğunluğu da hakikaten ciddi ameliyatlar ve bu ciddi ameliyatlarda da başarı oranımız oldukça yüksek. Hastanemiz gerek Sağlık Müdürlüğümüz tarafından gerekse Başhekimliğimiz tarafından çok itina bir şekilde hem temiz tutulup hem enerji tasarrufuyla hem yapılabilecek her türlü tasarrufla birlikte çalıştırılıyor.” ifadelerini kullandı.








