Edinilen bilgiye göre; Muratlı’da 5 vatandaş, doğadan topladıkları mantarları tükettikten bir süre sonra mide bulantısı, karın ağrısı ve kusma şikayetleriyle Muratlı Devlet Hastanesi Acil Servisi’ne başvurdu. Sağlık ekiplerinin müdahalesinin ardından hastaların tedavilerinin devam ettiği öğrenildi.

Ters yönden gelen otomobil ile motosiklet çarpıştı: 2 yaralı
Ters yönden gelen otomobil ile motosiklet çarpıştı: 2 yaralı
İçeriği Görüntüle

Öte yandan, geçtiğimiz hafta da 2 kişinin mantar zehirlenmesinden kaynaklı olarak hastaneye başvurduğu, zehirlenenlerden 1’inin sevk edildiği Tekirdağ Namık Kemal Araştırma Hastanesi’nde yoğun bakım ünitesinde tedavisinin sürdüğü öğrenildi.