Kapaklı’da belediye hizmetlerinde etkinlik ve verimliliği artırmak amacıyla başkan yardımcıları ve birim müdürleriyle kapsamlı değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.

“Temmuz sonunda Kapaklı’da temiz su kullanıma sunulacak”
“Temmuz sonunda Kapaklı’da temiz su kullanıma sunulacak”
İçeriği Görüntüle

Yapılan toplantı ile ilgili konuşan Kapaklı Belediye Başkanı Mustafa Çetin, “Kapaklımızın ihtiyaçlarına daha hızlı ve etkili çözümler üretmek için çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürüyoruz. Vatandaş odaklı hizmet anlayışımızla yolumuza emin adımlarla devam ediyoruz” dedi.