Duyarlı vatandaşlar tarafından bulunan yaralı baykuş, Çerkezköy Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü ekiplerine teslim edildi. Veteriner İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından ilk müdahalesi yapılan baykuşun tedavisi tamamlandı.

Tüm mahallelerde ilaçlama çalışması sürüyor
Tüm mahallelerde ilaçlama çalışması sürüyor
İçeriği Görüntüle

Yaralı baykuşu tedavi eden ekipler, “Bize teslim edilen baykuşun tedavisi tamamlandı. Şimdi biraz dinlenip Milli Parklar Şubesi’ne sevk edilmek üzere yola çıkmaya hazırlanıyor. Doğadaki her canlının yaşam hakkı bizim için kıymetli. Teşekkürler duyarlı hemşehrilerimize, teşekkürler özverili ekiplerimize” ifadelerini kullandı.