Kazım Karabekir Mahallesi'nde meydana gelen yangının ardından Mahalle Muhtarı Çetin Özhan, hem yangına müdahale eden ekiplere teşekkür etti hem de vatandaşlara önemli uyarılarda bulundu.
Yangında tarım arazilerinin zarar gördüğünü belirten Özhan, "Bugün bölgemizde yaşanan yangında tarlalarımız yanıp kül oldu. Çiftçilerimize geçmiş olsun. Yangına müdahalede bulunan itfaiye ekiplerimize ve vatandaşlarımıza teşekkür ediyorum. Kimi kürekle, kimi traktörünün damperiyle söndürme çalışmalarına destek verdi. İtfaiyecilerimize canı gönülden teşekkür ediyorum. Rabbim bir daha yaşatmasın inşallah." dedi.
Hasat döneminin başlamasıyla birlikte yangın riskinin arttığına dikkat çeken Özhan, vatandaşları daha duyarlı olmaya davet etti.
Özhan, "Ülkemizin genelinde ve bölgemizde hasat zamanı. Tarlalarımız biçilmeyi bekliyor. Ormanlarımız ve tarım arazilerimiz büyük risk altında. Tüm vatandaşlarımıza sesleniyoruz; yangınlara karşı lütfen dikkatli olalım. Sigara izmariti atmayalım, cam şişe bırakmayalım, ateş yakmayalım. Canımız ciğerimiz olan ormanlarımızın, ağaçlarımızın ve tarlalarımızın yanmasına izin vermeyelim." ifadelerini kullandı.
Yangının ardından bölgede hasar tespit çalışmalarının sürmesi beklenirken, yetkililer de özellikle sıcak havaların etkili olduğu bu günlerde vatandaşların yangın riskine karşı daha dikkatli olmaları gerektiğini vurguluyor.




