Kapaklı Belediye Başkanı Mustafa Çetin, önceki dönem İçişleri Bakanı ve İstanbul Milletvekili Süleyman Soylu ile bir araya geldi. Ziyaret sonrası açıklamalarda bulunan Çetin, Soylu’nun Kapaklı’ya duyduğu yakın ilgiden dolayı teşekkürlerini iletti.

Kapaklı Afra Sıla için tek yürek olacak
Kapaklı Afra Sıla için tek yürek olacak
İçeriği Görüntüle

Gerçekleştirilen ziyaret sonrası konuşan Başkan Çetin, “Kapaklı’mıza gönülden selamlarını ileten ve her daim yanımızda olan sayın bakanımıza samimi misafirperverlikleri için şükranlarımı sunuyorum.

Kendileriyle geçmişe dayanan dostluğumuz ve Kapaklı’ya duydukları yakın ilgi bizlere her zaman güç katıyor. Destekleriyle ilçemizin gelişim yolculuğunda bizlere ışık tutan sayın Bakanımıza yürekten teşekkür ediyorum” dedi.