TESKİ Genel Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Alo 185 Çağrı Merkezi, vatandaşlara 7/24 hizmet vermeyi sürdürüyor. Gelen talepleri hızlı bir şekilde sisteme kaydedilerek anında ilgili birime iletmeyi hedefleyen Çağrı Merkezi, vatandaşların sorunlarını hızlı bir şekilde çözüme kavuşturmayı amaçlıyor.

‘’HİZMET KALİTEMİZ HER GEÇEN GÜN ARTIYOR’’ 

TESKİ Genel Müdürü Dr. İbrahim İçöz, yaptığı açıklamada şunları dile getirdi; “TESKİ Alo 185 Çağrı Merkezi personelimiz uzman kadrosu, güler yüzlü çalışanlarıyla 7/24 mesai kavramı olmaksızın arıza ihbar, şikayet, planlı ve plansız su kesintileri gibi her türlü konuya en hızlı şekilde cevap vererek talepleri hassasiyetle değerlendirip Tekirdağ halkına hizmet etmektedir. Çağrı merkezimiz hizmet kalitesi standartlarını her geçen gün vatandaşlarımızdan gelen talepler doğrultusunda artırarak çizgisini en üst seviyeye çıkartmaktadır.2018 yılında 163.277 abonenin talebini sonuçlandıran ve %99.61’lik başarının sağlanmasında emeği geçen çağrı merkezi personelimizden sahadaki işçimize kadar vatandaşlarımızın talebini çözüme kavuşturan tüm personelimize teşekkür ederiz” dedi.